Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Φέρτε κρασί, φέρτε φωτιά

Βούλα Ζουμπουλάκη

Στο έργο του Λουίτζι Πιραντέλο "Απόψε αυτοσχεδιάζουμε", που παρουσιάστηκε στο θέατρο Αθηνών το 1961, η Βούλα Ζουμπουλάκη τραγούδησε την "Πέτρα", σε στίχους και μουσική του Μάνου Χατζιδάκι.

ακούστε με κλικ στο εικονίδιο

"Η πέτρα ειν' ο θάνατος,
η πέτρα είν' η ζωή μου.
Φύτρωσαν άσπρα γιασεμιά
μες στην αναπνοή μου.

Είν' ένα δέντρο έρημο.
Στην πέτρα σπάει η φωνή μου,
δεν μπαίνει αγέρας, μήτε φως,
πετρώνει το κορμί μου.

Είναι η κραυγή της μάνας,
είναι η πληγή του κόσμου.
Φέρτε κρασί, φέρτε φωτιά
να κάψω τον καημό μου."



Στο σήριαλ "Οι μεν και οι Δεν" των Χάρη Ρώμα και Άννας Χατζησοφιά, η Βούλα Ζουμπουλάκη τραγούδησε τη "Σωτηρία της ψυχής" της Λίνας Νικολακοπούλου και του Σταμάτη Κραουνάκη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η παράσταση δεν είναι φώτα, δεν είναι σκηνικό,
είναι οι άνθρωποι, εσείς κι εγώ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...