Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Σαν κάποιος θίασος...


Σώτια Τσώτου - Μαρινέλλα - πηγή εικόνας: facebook.com/SotiaTsotou1942

Ακούμε σήμερα με αφορμή το θέατρο το τραγούδι της Σώτιας Τσώτου και του Γιώργου Κριμιζάκη "Σαν κάποιος θίασος", που ερμήνευσε η Μαρινέλλα το 1975 στο δίσκο "Μαρινέλλα - Για πάντα".






στίχοι:
Σαν κάποιος θίασος μια Κυριακή
σε μια πλατεία επαρχιακή
παίζουμε, μάνα μου, να η ζωή
σαν κάποιος θίασος μια Κυριακή.

Σαν κάποιος θίασος περαστικός
παίζουμε, μάνα μου, κακήν κακώς
είμαι ο πλούσιος κι είν’ ο φτωχός
σαν κάποιος θίασος περαστικός.

Ποια είμ’ αλήθεια, ποιος είσ’ αλήθεια
πώς να σε μάθω, να σε γνωρίσω
βγάλ’ τα στολίδια από τα στήθια
πέτα τη μάσκα να σε φιλήσω.

Σε πανδαιμόνιο και μουσικές
παίζουμε, μάνα μου, παίζουμε δες
τους χωροφύλακες και τους ληστές 
σε πανδαιμόνιο και μουσικές.

Τα φώτα σβήσανε, γύρω σιωπή
κανείς δε βρήκε κάτι να πει
φεύγουμε, μάνα μου, να η ζωή
σαν κάποιος θίασος μια Κυριακή.

δείτε σχετικά:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η παράσταση δεν είναι φώτα, δεν είναι σκηνικό,
είναι οι άνθρωποι, εσείς κι εγώ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...